1. Pieczeć słuszności- zadaje 10 obrażeń, od 10 lvl
2. Aura Wiary- Dodaje 15 do normalnych obrażeń, od 20 lvl
3. Wyrok- Zadaje 30 obrażeń, od 30 lvl
4. Święta tarcza cios- Gdy paladyn urzyje tego czaru nie traci pełnej ilości HP za czar danej istoty(np. wojownik urzyje czaru który zadaje 15 obrażeń czyli paladyn powinien stracić 15 HP a straci tylko 9HP)
5. Młot Prawości- zadaje 50 obrażeń.
6. Rozcięcie- Zadaje danej istocie co 2 tury 10 obrażeń, od 60 lvl
7. Narastająca furia- Wojownik w 6 turze walki może zadać 100 obrażeń, od 70 lvl
8. Spowolnienie- Dana istota nie będzie w stanie nic zrobić wciągu 3 tur. od 80 lvl
9. Żądza krwi- Wojownik regeneruje życie(dodaje 100 HP)- od 90 lvl
10.Egzekucja- Wojownik zadaje 300 Obrażeń- od 100 lvl
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach